Sistemi - Vamotel

Pojdi na vsebino
Povezava z obstojecim informacijskim sistemom Storitve v oblaku TAB sistem Monitor sistem Telefonija DECT sistem Klicni sistem
Povezava z obstoječim informacijskim sistemom
Vse opisane sisteme in podatke iz sistemov vam lahko povežemo z obstoječim domskim informacijskim sistemom brez podvajanja in pretvarjanja podatkov.

Storitve v oblaku
Arhiviranje podatkov v oblaku, storitve za zaposlene in svojce.

TAB sistem
TAB interaktivni modul na dotik je namenjen beleženju nege, vzdrževalcem in snažilkam, v celoto združuje še klicni sistem ter telefonijo in s svojo funkcionalnostjo, ki omogoča višji nivo oskrbe in vzdrževanja doda na vrednosti in ugledu vaše ustanove. Za domove, bolnišnice in ostale ustanove pomeni hitrejši in enostavnejši obračun storitev, porabo materiala in planiranje. Ker se vnosi opravljajo online se tudi podatki v sistemu lahko spremljajo in obdelujejo v smislu takojšnjega celovitega pregleda in nadzora v vaši ustanovi.
Sistem TAB je prilagodljiv in ga nastavimo glede na vaše želje in potrebe. Modularnost sistema pomeni aktiviranje tistih modulov, ki jih vaša ustanova pri vašem delu potrebuje in želi. Sistemi (klicni sistem in DECT sistem) so medsebojno ločeni in neodvisni drug od drugega in ne vplivajo na medsebojno delovanje.

Namestitev strežniškega paketa na strežnik zajema:

Postgre podatkovna baza
neomejeno število klientov – Tab enot
statistična poročila
prilagoditev vsebine beleženja z obstoječim informacijskim sistemom
oddaljena prijava za pomoč in odpravo napak

Namestitev prikazovalnikov Tab je predvidena na  levo in/ali desno stran vsakega hodnika, predvidoma med štiri do maksimalno osem sob ena TAB enota.

Preko TAB enote se v osnovnem paketu beleži sledeče:
- Evidenca storitev čiščenja - sobe uporabnikov v povezavi z planom čiščenja
- Evidenca izločanja, odvajanja in menjave inko pripomočkov
- Evidenca izvajanja načrtovanih storitev
- Seznam in evidenca čiščenja invalidskih pripomočkov
- Evidenca razkuževanja delovnih površin, pripomočkov, aparatov na enoti in izolacijski sobi
- Evidenca izpravnosti MTP
- Evidenca pripravljanja zdravil



Modul Tab :
- delovanje na osnovi IP tehnologije
- povezljivost s klicnim sistemom
- povezljivost s telefonijo in klicanje svojcev, nujnih telefonskih številk
- stalen nadzor delovanja sistema
- prijava osebja z obstoječimi in/ali dodatnimi NFC ključki ali PIN kodo
- zaslon 10.8 inč, 1920*1280 točk, Full HD, G+G multi-touch
- WIN 10
- Dimenzije 255 x 173.5 x 70 mm
- Namizna ali stenska montaža


Monitor sistem
MONITOR sistem je namenjen prikazu klicev in prisotnosti klicnega sistema, informiranju stanovalcev ter njihovih svojcev o trenutnih in prihajajočih aktivnostih v domu, jedilnikov, slik ali video vsebin iz raznih prireditev... S svojo funkcionalnostjo doda na vrednosti in ugledu vaše ustanove. Za domove, bolnišnice in ostale ustanove pomeni hitrejši in enostavnejši prikaz informacij, ki se jih z vnosom in urejanjem na enem mestu lahko prikazuje na poljubnih monitorjih sočasno. Ker se vnosi in urejanje opravljajo online se tudi podatki v sistemu lahko prikazujejo takoj.
Sistem »MONITOR« je prilagodljiv in ga nastavimo glede na vaše želje in potrebe. Modularnost sistema pomeni aktiviranje tistih modulov, ki jih vaša ustanova pri vašem delu potrebuje in želi.

Namestitev strežniškega paketa na obstoječ PC

Namestitev monitorjev je predvidena pod strop na  sredino vsakega hodnika - trakta.



Telefonija
Integriramo vam lahko sisteme klasične TDM in IP telefonije z analognimi,digitalnimi in IP telefonskimi aparati proizvajalca SIEMENS (hibridne telefonske centrale za vse vrste uporabnikov)




DECT sistem
DECT sistem ali HiPath Cordless Office je integrirana rešitev brezvrvične telefonije za komunikacijski sistem HiPath 3000. HiPath Cordless Office omogoča mobilnim uporabnikom dostop do vseh klasičnih in dodatnih funkcij sistema HiPath 3000.
Zagotavljanje maksimalne mobilnosti zaposlenih znotraj zavoda omogoča optimalno dosegljivost vseh ključnih uslužbencev ter tako izboljšuje poslovne procese.
                                                           
Zahvaljujoč svoji inovativni zasnovi je družina prenosnih aparatov Unify daleč najuspešnejša med vsemi DECT telefonskimi aparati. Za te aparate je značilna visoka varnost pred prisluškovanjem, kakovosten digitalni zvok ter velik doseg (do 50m znotraj stavb in do 300m na prostem).

Aparati so opremljeni z osvetljenim grafičnim zaslonom, ki v povezavi z menijskimi tipkami omogoča interaktivno  upravljanje. Varnostni mehanizem onemogoča, da bi v sistem prijavili neavtoriziran prenosni aparat. Vsi pomembni administrativni posegi se tako izvajajo centralno in se beležijo.
Znotraj področja radijske pokritosti imajo mobilni uporabniki možnost uporabe vseh funkcij komunikacijskega sistema (npr. preklop, predaja klica, konferenčna zveza, itn.).

V primerih ko je potrebno zagotoviti radijsko pokrivanje večjega prostora, je na sistem potrebno priklopiti več baznih postaj. Področje radijskega pokrivanja posamezne bazne postaje se prekriva s področjem pokrivanja sosednjih baznih postaj, kar omogoča, da se posamezen prenosni aparat sproti prijavi na najprimernejšo bazno postajo (tudi med samim pogovorom).


Klicni sistem
Mnogi poimenujejo klicni sistem tudi klicni komunikacijski sistem, sestrski klicni sistem, sestrinski klicni sistem, bolniški sistem, urgentni klicni sistem...
Mi ga poimenujemo klicni sistem ker je namenjen klicu osebja. Omogoča komunikacijo med oskrbovanci/pacienti in osebjem ali med osebjem. Vgradnja klicnega sistema omogoča hitro in zanesljivo pomoč ter poveča varnost, po drugi strani pa olajša delo oskrbnemu osebju.
Klicni sistem omogoča oskrbovancem/pacientom, da v nujnih primerih opozorijo nase in na svoje potrebe, ter jim zagotavlja brezskrbnost, varnost in hitro posredovanje osebja. V življenju včasih odločajo sekunde.
Pozivanje je enostavno, hitro in brez hrupa. Vgrajena klicna naprava omogoča oskrbovancu/pacientu na preprost način poklicati negovalno osebo Pri tem oskrbovanci/pacienti uporabljajo rdeče, osebje zelene tipke.
Pozivov je več vrst in se pri osebju pojavljajo po vrstnem redu pomembnosti.

Osnovni klicni sistem je sestavljen v sobi iz klicne enote z ročnim tipkalom (lahko se doda dodatni impulzni rele za prižiganje bralne lučke in ustrezno ročno tipkalo). V kopalnici se namesti pri tuš kabini ter pri WCju klicna enota. Pri vhodnih vratih v sobi se namesti enota prisotnosti ter na hodniku sobna svetilka.
Ostala oprema potrebna za delovanje klicnega sistema se namesti v komunikacijski omari ali v zato namenjenem prostoru.
Enote klicnega sistema so med seboj povezane žično, saj žična povezava zagotavlja večjo varnost in zmanjšuje stroške vzdrževanja.


Vamotel d.o.o.
Na jasi 53
2250 Ptuj

GSM: 041 355 406
Nazaj na vsebino