Hitro posredovanje osebja in s tem zadovoljevanje potreb, počutja, varnosti:Osebje zaradi avtomatiziranosti sistema vsak trenutek lahkoposreduje informacijo o klicu tistemu, ki je v danemtrenutku najbližji klicočemu.
Govorna povezljivost:Pri govorni povezljivosti lahko sistem rešujemo na dva načina: stanovalec pokliče osebje na prenosni telefonski aparat preko klicnega sistema nato pa se samodejno vzpostavi govorna komunikacija preko telefonskega aparata nameščenega v sobi ali v sobo vgradimo avdio enote, ki jih povežemo z klicnim sistemom in vzpostavljamo govorno povezavo soba – osebje samodejno samo s pritiskom na pozivno tipko na avdio enoti klicnega sistema.
Prednosti:Osebje lahko zaradi govorne povezave povpraša stanovalca o njegovih potrebah (npr. da potrebuje tableto proti glavobolu) in mu njegovo željo izpolni z enkratnim obiskom v sobi. (Ni potrebno hoditi v sobo in povprašati o potrebi, hoditi iskati željno stvar in mu jo nositi nazaj v sobo).
Z navedenimi prednostmi in uvajanjem novih sodobnih tehnologij boste vsekakor povečali ugled vaše ustanove.